ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 253
  • بازدید دیروز : 507
  • بازدید کل : 66008

استاد چن ژنگ لی


Grandmaster Chen Zhenglei

 استاد چن ژنگ لی

استاد بزرگ چن ژنگ لی (Zhenglei) در ماه مه 1949 در محل تولد تایجی - روستای چنجیاگو، شهرستان ونشیان، استان هنان، چین به دنیا آمد. او وارث نسل نوزدهم خانواده چن و نسل یازدهمین جانشین خط مستقیم چن تای‌جوان است. او سمت مربی و مدیر مدرسه Taijiquan روستای چن، مدیر مرکز ترویج و توسعه Taijiquan شهرستان ون و معاون اداره هنرهای رزمی استان هنان را بر عهده داشته است.

 

او به طور رسمی به عنوان یکی از ده هنرمند برتر رزمی توسط دولت ایالتی چین شناخته شده است و افتخار مربی ارشد ملی هنرهای رزمی که برگزاری هشتمین دوان وی سیستم درجه بندی ووشوی چینی (هنرهای رزمی) را دارد، به او اعطا شده است. او همچنین عضو کمیته موسسه فرهنگ و علم فیزیکی چین است.

 

او اخیراً شرکت فرهنگی Taijiquan Chen Zhenglei را تأسیس کرده است. در شهر ژنگژو، استان هنان، چین برای ترویج سبک تای چی چن و کمک به تمرین‌کننده تای چی در سراسر جهان برای دسترسی به مهارت‌های آموزشی منحصربه‌فرد خود. هر کسی که در دوره های آموزشی او شرکت می کند، این فرصت را خواهد داشت که مستقیماً از یکی از ماهرترین استادان بزرگ تای چی در جهان بیاموزد.

 

به عنوان بخشی از زندگی تای چی، استاد بزرگ چن ژنگلی برای بازدید و آموزش تای چی در نزدیک به 30 کشور دعوت شده است و کتاب های زیادی و مجموعه ای از ویدئوها، VCD و DVD در مورد تای چی توسط انتشارات دولتی ورزش و آموزش چین منتشر کرده است. این شامل تای چی چیگونگ، انرژی چرخاندن ابریشم، تمرینات گرم کردن، فرم ها، سلاح ها، دست های فشاری و برنامه های کاربردی است. بسیاری از این نشریات به زبان های دیگر مانند انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، کره ای، اسپانیایی نیز ترجمه شده اند.

 

استاد بزرگ چن از هشت سالگی به همراه عموی بزرگترش، استاد بزرگ چن ژائوپی، تا سال 1972 که استاد بزرگ چن ژائوپی درگذشت، به مطالعه قاب قدیمی تای چی چن پرداخته است. استاد بزرگ چن ژائوپی تا زمانی که در سال 1957 بازنشسته شد، استاد هنرهای رزمی در آکادمی هنرهای رزمی نانجینگ بود. استاد بزرگ چن ژنگلی سپس به همراه عموی جوان خود، استاد بزرگ چن ژائوکوی، که پسر استاد بزرگ چن بود، به تحصیل در سبک تای چی چن ادامه داد. جعلی. او به قدری متعهد به کار بر روی هدف دستیابی به بالاترین سطح تای چی بود که بسیار سخت مطالعه کرد و تلاش زیادی برای تمرینات خود انجام داد.

 

او از سال 1974 شروع به شرکت در مسابقات کرد و تا پایان سال 1987 بیش از ده مدال طلا در مسابقات ملی هنرهای رزمی استان هنان و چین کسب کرد.

 

او به دلیل موفقیت زیاد و مهارت عالی خود از سال 1983 سمت مربی ارشد آکادمی هنرهای رزمی استان هنان را برعهده داشته است. شاگردانش با روش آموزشی منحصر به فرد موفق خود در مسابقات ملی هنرهای رزمی چین شرکت کرده و 15 مدال طلا کسب کرده اند. و 12 مدال نقره طی دو سال در سال های 1988 و 1989 که نتیجه بسیار خوبی است. نه تنها این، او خود به هزاران هنرجو در سراسر جهان آموزش داده است تا به افراد بیشتری اجازه دهند از تمرینات معتبر تای چی به سبک چن لذت ببرند.

 

استاد بزرگ چن ژنگلی در سال 2003 ریاست افتخاری مرکز تای چی سبک چن انگلستان را پذیرفته و در حال حاضر در چین تدریس می کند.

 

فرم های سبک چن تای چی چوان عبارتند از :

 

  انتشار : ۸ دی ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 19

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما