ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 79
  • بازدید دیروز : 436
  • بازدید کل : 66270

پروفسور لی دیین


Master Li Deyin

استاد دانشگاه رنمین چین

داور بین المللی ووشو

یکی از 100 استاد برجسته ووشو چین

 

پروفسور لی به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین استادان بزرگ تای‌چی ، سال‌ها سخت کار کرده است تا تای چی چوان را به میزان زیادی در آسیا، اروپا و آمریکا ارتقاء دهد. او رئیس و داور ارشد کمیته تای چی چوان در بازی های آسیایی و بسیاری دیگر از مسابقات قهرمانی ملی و بین المللی چین بود. تای چی چوان در حال حاضر محبوب ترین سبک هنرهای رزمی و ورزش است. مزایای تمرین تای چی چوان آشکار است و بسیاری از بیماران پس از تمرین تای چی چوان به طور کامل یا جزئی بهبود می یابند. حرفه ای بودن، تلاش، مشارکت، دستاوردها و فداکاری پروفسور لی دی یین توسط دانشجویان، متخصصان و سازمان های بی شماری در بیش از 100 کشور جهان بسیار قدردانی شد. او واقعاً بهترین استاد و مربی تای چی در جهان است و عناوین و جوایز متعددی مانند "قاضی بین المللی ووشو" و "بهترین داور چین" را به دست آورده است.

 

پروفسور لی، دیین در سال 1938 در استان هبی به دنیا آمد. او در فرهنگ ووشو بزرگ شد و از هشت سالگی شروع به تمرین کرد. پدربزرگش لی، یولین رسماً سون لوتانگ، هائو انگوانگ، لی کونی و لی جینگلین را به عنوان استاد اعتراف کرد. پدرش پزشکی بود که بیمارانش را با چیگونگ، تای چی و ماساژ درمان می کرد. عموی او لی تیانجی اولین شمشیر تای چی چوان 24 شکلی استاندارد و ساده شده و شمشیر تای چی 32 شکلی را ایجاد کرد. با توجه به دستاورد و کمک عالی لی تیانجی، چین عنوان "پدر تای چی چوان معاصر" را به او اعطا کرد.

 

پروفسور لی برترین حرفه ای ها و قهرمانان جهان مانند گائو جیامین، چن سیتان و هوو دونگلی را که در مسابقات ملی سراسر چین و بازی های آسیایی طلا کسب کرده اند، آموزش داده است. پروفسور لی با عناوین افتخاری متعددی اعطا شده است. بسیاری از متخصصان تای چی از چین و بسیاری از کشورها، حتی قهرمانان بزرگ، به پکن آمده اند تا توسط او آموزش ببینند. میتسوبیشی، نخست وزیر اسبق ژاپن و افسران عالی رتبه دولتی از کشورهای دیگر، برنامه های ویژه ای را برای پرواز به پکن و یادگیری از او تنظیم کرده اند.

 

پروفسور لی همچنین نویسنده منتشر شده تعدادی کتاب به زبان های چینی، ژاپنی و انگلیسی از جمله تمرینات پایه تایچی چوان، راهنمای مقدماتی شمشیر تای چی، آموزش و یادگیری 24 مرحله ای ساده شده تای چی چوان، آموزش و یادگیری شمشیر 32 مرحله ای تای چی است. ، 48 پوسچر تای چی چوان، هسینگ-یی چوان شو، تای چی چوان (انگلیسی، 2004)، شمشیر وو دانگ و روتین مسابقات 42 پوسچر تای چی چوان، که توسط انجمن ووشو چین به عنوان یک مسابقه بین المللی استاندارد مورد بررسی و تأیید قرار گرفت. روتین، و تای چی کونگ فو فن. ویدئوهای آموزشی، وی سی دی و دی وی دی او در TaiJi Quan و Tai Ji Sword (شمشیربازی) به پرفروش ترین مراجع آموزشی در چین و همچنین در جهان تبدیل شده است.

 

 

 

ارائه بروزترین کلیپ های آموزشی ووشو با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت و کمترین حجم قابل استفاده در رایانه شخصی

 

  انتشار : ۱۳ فروردین ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 19

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما