ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 98
  • بازدید دیروز : 563
  • بازدید کل : 67710

دکتر یانگ، جوینگ مینگ


Dr. Yang, Jwing-Ming

دکتر یانگ، جی دبلیو ایننگ مینگ

دکتر یانگ، جوینگ مینگ (楊俊敏博士) آموزش گونگفو (کونگ فو) خود را در سن پانزده سالگی زیر نظر استاد چنگ، جین گسائو (曾金灶) شائولین سفید کرین (بای هی) آغاز کرد. دکتر یانگ در سیزده سال تحصیل (1961-1974) زیر نظر استاد چنگ، متخصص در سبک جرثقیل سفید در هنرهای رزمی چینی شد، که شامل استفاده از دست برهنه و سلاح های مختلف مانند سابر، چوب، نیزه، سه تایی، دو میله کوتاه، و بسیاری دیگر. نزد همین استاد، او همچنین کرین سفید، کین نا را آموخت.

 

Quick Facts

حقایق فوری

 

دکتر یانگ، جوینگ مینگ در 11 اوت 1946 به دنیا آمد

او تمرینات ووشو یا کونگ فو خود را از پانزده سالگی آغاز کرد

در سیزده سال تحصیل (1961-1974) او در سبک جرثقیل سفید هنرهای رزمی چینی متخصص شد.

در سن شانزده سالگی، او مطالعه سبک یانگ تایچی چوان را آغاز کرد

او برای تحصیل در رشته فیزیک به کالج تمکانگ در تایپه رفت

او شائولین لانگ فیست را در کالج خواند (1964-1968)

دکتر یانگ از سال (1971-1972) در نیروی هوایی چین خدمت کرد.

او فیزیک تدریس کرد و در کالج تامکانگ (1972-1974) به مطالعه مشت بلند پرداخت.

او در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه پردو، ایالات متحده آمریکا (1974-1978) تحصیل کرد.

او در می 1978 دکترای مهندسی مکانیک را دریافت کرد

او آکادمی هنرهای رزمی یانگ را در 1 اکتبر 1982 در بوستون تأسیس کرد

او در ژانویه 1984 حرفه مهندسی خود را برای تمرکز بر نویسندگی و تدریس کنار گذاشت

او مرکز غیرانتفاعی YMAA کالیفرنیا را در سال 2008 راه اندازی کرد

دکتر یانگ بیش از پنجاه مدرسه وابسته به YMAA را در سراسر جهان راهنمایی می کند

دکتر یانگ سی و شش کتاب و پنج رمان نوشته است

دکتر یانگ چهل و نه ویدیو فیلمبرداری کرده است.

 

مرکز انتشارات YMAA تأسیس شد تا غربی ها بتوانند به پیشرفت های عمیق شرقی چی، هنرهای رزمی و تزکیه معنوی دسترسی داشته باشند. YMAA به عنوان یکی از پیشگامان این تبادل، مسیر بین شرق و غرب را مشخص خواهد کرد. امیدواریم این مسیر به جامعه ای نوین و خیرخواه منجر شود.

 

Dr. Yang, Jwing-Ming

 

دکتر یانگ، جوینگ مینگ (楊俊敏博士) آموزش گونگفو (کونگ فو) خود را در سن پانزده سالگی زیر نظر جرثقیل سفید شائولین (بای هه) استاد چنگ، جین گسائو (曾金灶) آغاز کرد. دکتر یانگ در سیزده سال تحصیل (1961-1974) زیر نظر استاد چنگ، متخصص در سبک جرثقیل سفید در هنرهای رزمی چینی شد، که شامل استفاده از دست برهنه و سلاح های مختلف مانند سابر، چوب، نیزه، سه تایی، دو میله کوتاه، و بسیاری دیگر. با همین استاد او همچنین به مطالعه جرثقیل سفید Qin Na (یا چین نا)، ماساژ Tui Na و Dian Xue، و درمان گیاهی پرداخت.

 

در سن شانزده سالگی، دکتر یانگ مطالعه Taijiquan (سبک یانگ) را زیر نظر استاد کائو، تائو (高濤) آغاز کرد.تای چی دکتر یانگ را می توان از طریق معلم استاد کائو یو، هوانژی (樂奐之)، شاگرد یانگ، چنگ فو (楊澄甫) به خانواده یانگ ردیابی کرد.دکتر یانگ پس از آموختن از استاد کائو، مطالعه و تحقیق خود را در مورد تایجی کوان با استاد لی، مائو چینگ (李茂清) و شریک آموزشی آقای ویلسون چن در تایپه ادامه داد.استاد لی تایجی‌چوان خود را نزد استاد معروف هان، چینگ تانگ، و آقای چن تای‌ی‌جوان خود را از استاد چانگ، شیانگ سان آموخت.دکتر یانگ در سکانس تایجی دست برهنه، هل دادن دست ها، سکانس مبارزه دو نفره، شمشیر تایجی، سابر تایجی و تایجی چیگونگ تسلط دارد.

 

Becoming a Teacher

معلم شدن

 

هنگامی که دکتر یانگ هجده ساله بود برای مطالعه فیزیک وارد کالج تامکانگ در تایپه شیان شد و همچنین مطالعه مشت بلند سنتی شائولین (چانگ کوان یا چانگ چوان) را با استاد لی، مائو چینگ در کالج تامکانگ گووشو (1964-1964) آغاز کرد. 1968). او در نهایت به دستیار مربی زیر نظر استاد لی تبدیل شد. در سال 1971 کارشناسی ارشد خود را به پایان رساند. مدرک فیزیک در دانشگاه ملی تایوان و سپس در نیروی هوایی چین جمهوری چین از سال 1971 تا 1972 خدمت کرد. در این خدمت، دکتر یانگ به تدریس فیزیک در آکادمی جوان نیروی هوایی چین پرداخت و در عین حال به تدریس ووشو نیز پرداخت. پس از ترخیص افتخاری در سال 1972، برای تدریس فیزیک به کالج تمکانگ بازگشت و تحصیلات خود را زیر نظر استاد لی، مائو چینگ از سر گرفت. دکتر یانگ از استاد لی، کونگ فو سبک شمالی را یاد گرفت که شامل تکنیک های دست برهنه، به ویژه لگد زدن و سلاح های متعدد است.

 

 

Ph.D in 1978

دکتری در سال 1978

 

در سال 1974، دکتر یانگ برای تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه پردو به ایالات متحده آمد. به درخواست چند دانشجو، دکتر یانگ شروع به تدریس گونگفو (کونگ فو) کرد، که منجر به تأسیس باشگاه تحقیقاتی کونگ فو چینی دانشگاه پوردو در بهار 1975 شد. دکتر یانگ در حالی که در پوردو بود، در کالج نیز تدریس می کرد. در ماه مه 1978 به او درجه دکتری اعطا شد. در مهندسی مکانیک توسط پوردو.

 

انجمن هنرهای رزمی یانگ در سال 1982 در بوستون، MA تأسیس شد. با هدف حفظ کونگ فو و چیگونگ سنتی چینی، دکتر یانگ، جوینگ مینگ آموزش دانش آموزان را در زمینه سخت گیری مشت بلند شائولین و گونگ فو جرثقیل سفید و همچنین یانگ آغاز کرد. سبک تای چی چوان. در حال حاضر، YMAA یک سازمان بین المللی است که شامل 56 مدرسه در آرژانتین، بلژیک، کانادا، شیلی، فرانسه، هلند، مجارستان، ایران، ایرلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، اسپانیا، آفریقای جنوبی، انگلستان و ایالات متحده است. در اوایل دهه 80، دکتر یانگ چندین کتاب نوشت که توسط انتشارات یونیک منتشر شد. در سال 1984، دکتر یانگ از حرفه مهندسی خود بازنشسته شد تا رویای همیشگی خود را برای آموزش و تحقیق در مورد هنرهای چینی و معرفی آنها به غرب از طریق بسیاری از کتاب ها، فیلم ها و دی وی دی ها انجام دهد.

 

Becoming an Author

نویسنده شدن

 

مرکز انتشارات YMAA که در سال 1984 تأسیس شد، بسیاری از کتاب‌ها و ویدئوهای پیشگامانه دکتر یانگ را منتشر کرده است و پیشگام در تبادل فرهنگی بین شرق و غرب است. در حالی که غرب علوم مادی را با موفقیت توسعه داده است، شرق به دلیل سطوح تزکیه معنوی خود مورد تحسین قرار می گیرد. در طول این دوره تبادل مداوم، ساخت پل ها برای ادغام موفقیت آمیز دستاوردهای هر دو جامعه حیاتی است. کتاب ها و ویدئوهای او به زبان های فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، لهستانی، چکی، هلندی، بلغاری، روسی، مجارستانی، پرتغالی، کرواتی، آلمانی و فارسی ترجمه شده است.

 

به طور خلاصه، دکتر یانگ از سال 1961 با گونگ فو چینی درگیر بوده است. در این مدت، او 13 سال را صرف یادگیری جرثقیل سفید شائولین (بای هی)، شائولین لانگ فیست (چانگ چوان) و تایجی چوان کرده است. دکتر یانگ بیش از سی سال تجربه آموزشی دارد: هفت سال در تایوان، پنج سال در دانشگاه پردو، دو سال در هیوستون، تگزاس، و 24 سال در بوستون، MA. در 29 نوامبر 2005، دکتر یانگ برای اولین بار عنوان استاد تایجی را به یکی از شاگردان ارشد خود (راجر ویددن) اعطا کرد که طبق سنت، عنوان افتخاری استاد بزرگ را به دکتر یانگ اعطا کرد.

 

تحسین جهانی

در طول سال، دکتر یانگ بین شعبه بین المللی YMAA و مدارس موقت در سراسر جهان سفر می کند.او همچنین اغلب به داخل آمریکا و سراسر جهان سفر می کند و سخنرانی ها و سمینارهایی در مورد هنرهای رزمی چینی و چیگونگ ارائه می دهد.او از آرژانتین، اتریش، باربادوس، بوتسوانا، بلژیک، برمودا، کانادا، چین، شیلی، انگلستان، مصر، فرانسه، آلمان، هلند، مجارستان، ایران، ایرلند، ایتالیا، لتونی، مکزیک، لهستان، پرتغال، قطر، عربستان سعودی بازدید کرده است.عربستان، اسپانیا، آفریقای جنوبی، سوئیس و ونزوئلا.دکتر یانگ بیش از 40 کتاب و بیش از 60 ویدیو در مورد هنرهای رزمی و چیگونگ منتشر کرده است.

 

در آغاز سال 2004، دکتر یانگ مرکز غیرانتفاعی YMAA Retreat را توسعه داد، یک مرکز آموزشی در شهرستان هامبولت، کالیفرنیا، جایی که او گروهی از شاگردان را در یک برنامه جامع 10 ساله آموزش داد. این مربیان استاد YMAA در سال 2018 پس از تکمیل برنامه فارغ التحصیل شدند. در سال 2021، دکتر یانگ با خانواده اش به خانه نقل مکان کرد و به تدریس آنلاین و سمینارها در سراسر جهان ادامه می دهد.

  انتشار : ۹ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 74

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما