ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 99
  • بازدید کل : 67721

قوانین و کد های داوری تالو


نکاتی در مورد تالو :

تالو به مجموعه تمرینات روتین (فرم) جزء ووشو اشاره دارد. روتین تالو شامل مجموعه‌ای از تکنیک‌های از پیش تعیین‌شده به‌طور پیوسته است که بر اساس اصول و فلسفه‌های خاصی طراحی شده‌اند تا اصول سبکی حمله و دفاع را در خود جای دهند. اینها شامل تکنیک های دست، تکنیک های پا، پرش، جارو زدن، ایستادن و حرکت پا، گرفتن، پرتاب و کشتی، و تعادل است.

به طور سنتی، روال‌های تالو برای حفظ تکنیک‌ها و تاکتیک‌های یک اصل و نسب یا سیستم خاص جمع‌آوری می‌شد و از طریق تمرین منظم به تدریج انعطاف‌پذیری، استقامت، قدرت، سرعت، تعادل و هماهنگی تمرین‌کننده را بهبود می‌بخشد و یک تاکتیک را «حک می‌کند». به تمرین‌کنندگان سفارش دهید روال های تالو شامل روال های فردی و گروهی و همچنین روال های دوئل با دو یا چند تمرین کننده است. آنها محتوای غنی و متنوعی دارند و از تکنیک های دست برهنه و همچنین تکنیک هایی که با سلاح انجام می شوند استفاده می کنند.

ووشوی ورزشی از ووشوی سنتی توسعه یافته و در قالب یک ورزش مدرن در سطح المپیک با ترکیبی کامل از تمرینات باستانی و اصول ورزشی مدرن به جهان ارائه می شود. ورزشکاران برنامه های روتین (دست برهنه یا با سلاح) را بر اساس قوانین خاص انجام می دهند و نقاط قوت ورزشی خود را برجسته می کنند.

روتین ها توسط هیئتی از داوران ارزیابی می شوند که جنبه های مختلف یک عملکرد، یعنی کیفیت حرکات، عملکرد کلی و درجه سختی را ارزیابی می کنند و بر اساس عملکرد یک ورزشکار امتیاز می دهند. روال‌های انفرادی تالو شامل روال‌های اختیاری، روتین‌های اجباری، روتین‌های دوئل/میزبانی رقص و روتین‌های گروهی است. مسابقات تالو در یک میدان تخصصی 8 متری 14 متری برگزار می شود که از فوم با چگالی بالا پوشیده شده توسط یک فرش کم استاتیک تشکیل شده است.

تالو شامل الگوهای هنر رزمی و مانورهایی است که برای آنها رقبا بر اساس قوانین خاص مورد قضاوت قرار می گیرند و امتیاز می گیرند. این فرم ها شامل حرکات پایه (ایستادن، لگد، مشت، تعادل، پرش، جارو و پرتاب) بر اساس دسته بندی های کلی از سبک های هنر رزمی سنتی چینی است و می تواند برای رقابت ها تغییر کند تا نقاط قوت فرد برجسته شود. فرم های رقابتی دارای محدودیت زمانی هستند که می تواند از 1 دقیقه و 20 ثانیه برای برخی از سبک های خارجی تا بیش از پنج دقیقه برای سبک های داخلی متغیر باشد. ورزشکاران مدرن ووشو به طور فزاینده ای در حال تمرین تکنیک های هوایی مانند پرش های 540 و 720 درجه و ضربات هستند تا سختی و سبک بیشتری به فرم های خود بیافزایند.

 

جهت دریافت کدهای داوری تالو بر روی دانلود رایگان فایل کلیک کنید.

  انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 104

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما