ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 133
  • بازدید دیروز : 94
  • بازدید کل : 67938

شائولین یی جین جینگ


 Shaolin Yi Jin Jing | Muscle & Tendon Change Classic

شائولین یی جین جینگ | کلاسیک تغییر عضلات و تاندون

یی جین جینگ یک فرم چی گونگ باستانی چینی است که برای تمام سطوح مناسب است و بخشی از پایه تمرین شائولین است.

12 تمرین یی جین جینگ، هماهنگ با تکنیک‌های تنفسی، بر تقویت عضلات، رگ‌ها و تاندون‌های بدن، کمک به بهبود قدرت، انعطاف‌پذیری، استقامت، تعادل و هماهنگی، ارتقای سلامت کلی بهتر در تمام زمینه‌های زندگی تمرکز دارد.

ویژگی های تعیین کننده ترکیبی از قدرت، نیرو و انعطاف پذیری آن است.حرکت و سکون با ذهن، بدن و نفس که با هم کار می کنند.

تمرین یی جین جینگ به باز کردن مسیرهای انرژی ما برای عبور چی کمک می کند و سلامت و سرزندگی ما را افزایش می دهد.

دگرگونی از طریق تمرین منظم این چی گونگ می تواند نه تنها در تمام قسمت های بدن شما بلکه در هر کاری که انجام می دهید نشان دهد.

مدیتیشن بودایی ماهایانا

برای تمجید از تجربه یادگیری یی جین جینگ چی گونگ، در هر روز از سمینار، شیفو یان شین ما را به یک سفر کوچک می برد تا تمرین تنفس چی گونگ بودایی به نام - Liu Miao Men -六妙门- که به این صورت تفسیر شده است.

شش دری به سوی صلح و وضوح. Liu Miao Men - یک تکنیک تنفس و مراقبه از مدرسه تیانتای است که شاخه ای از بودیسم ماهایانا است که در چین قرن ششم توسعه یافت (سلسله سوئی: 518 - 618). از 6 تکنیک ساده تنفسی تشکیل شده است.

با کار آگاهانه با نفس، این 6 روش به ما این امکان را می‌دهند که بر سرعت افکار، ضربان قلب خود کنترل داشته باشیم، فضایی را برای احساس و حضور در خود یا شرایطی که در آن قرار داریم ایجاد کنیم. به نوبه خود، ما در می یابیم که اساس و ارتباط بسیار مورد نیاز با قلب و شهود خود، ذهن ما را دوباره تنظیم می کند، ما را به حالت آرامش می برد و به ما کمک می کند تا وضوح پیدا کنیم.

شائولین یی جین جینگ | کلاسیک تغییر عضلات و تاندون 易 筋 经

مسیری به سوی آرامش و شفافیت درونی

اطلاعات بیشتر درباره یی جین جینگ (کلاسیک تغییر عضلات و تاندون):

اشکال یی جین جینگ یک تمرین باستانی و بخشی از پایه و اساس آموزش شائولین است. 12 حالت یی جین جینگ را می توان برای همه سطوح یاد گرفت و یکی از اشکال اساسی در چی گونگ در کنار با دوان جین و وو چین شی است.

در حالی که Ba Duan Jin بیشتر بر حفظ یک بدن قوی، متحرک و سالم تمرکز دارد.هدف از تمرین یی جین جینگ تقویت بافت همبند و تاندون‌ها برای باز کردن این مسیرهای انرژی برای چی است. روش یی جین جینگ ترکیبی از تمرینات بیرونی و درونی است.

این تمرین‌ها بر آگاهی بخشی به قسمت‌های مختلف بدن، بهبود اتصال عضلات، تاندون‌ها و بافت همبند تمرکز دارند.

 

 

"جینگ" - روشی برای تبدیل تاندون ها

کلمه "جینگ" به متن، فیلمنامه یا مقاله ای اطلاق می شود که دانش یک مهارت خاص را ثبت و نگهداری می کند. یی جین جینگ مقاله خاصی است که در طول اعصار گردآوری شده است و روشی را در مورد "تغییر تاندون ها" ثبت می کند. رویکرد سیستماتیک پشت یی جین جینگ به آن جایگاه منحصربه‌فردی در میان ادبیات چینی در مورد بهزیستی می‌دهد، زیرا در مورد کاربرد این نظریه‌ها و روش‌ها است و نه فقط در مورد تجربه جنبش‌ها.

امروزه نسخه های مختلفی از تمرینات یی جین جینگ وجود دارد و می توان تفاسیر مختلفی را در سیستم های مختلف یافت. اما صرف نظر از سیستم، عناصر بنیادی یی جین جینگ و روش های چگونگی رشد بدن را می توان در اکثر هنرهای رزمی چینی یافت.

 

چگونه کار می کند؟

در متون یی جین جینگ، طرفداری می کند که بدن ما باید به ترتیب چی، بافت همبند و سپس تاندون ها ساخته و تقویت شود.

می گوید: «شبکه ای از تاندون ها و رباط ها در سراسر بدن وجود دارد. تاندون‌ها خارج از اسکلت، داخل ماهیچه‌ها هستند، حتی چهار دست و پا و صد استخوان همگی بخش‌هایی از سیستم تاندون‌ها و رباط‌ها هستند. آنها بدن را در کنار هم نگه می دارند، کانال هایی هستند که خون و نبض از طریق آنها جریان می یابد و مکمل بیرونی روح هستند.

دگرگونی تاندون‌ها ما را ملزم می‌کند که با تمرینات داخلی، با تمرکز بر «تقویت چی» شروع کنیم. این فرآیندی است که از درون به بیرون کار می‌کند و با تمرین‌های داخلی پرورش و فعال کردن Qi ما شروع می‌شود تا بافت همبند خود را به روشی درست درگیر و تقویت کند.

این به نوبه خود شروع به رشد و تغییر تاندون های ما می کند که منجر به باز شدن کانال هایی برای رسیدن Qi به هر قسمت از بدن ما می شود.

هدف از تمرین 12 وضعیت بدن یی جین جینگ، ساختن بدنی سالم و قوی است. ویژگی‌های تعیین‌کننده آن ترکیبی از قدرت، نیرو و انعطاف‌پذیری، حرکت و سکون است، با ذهن و قدرت که به عنوان یکی عمل می‌کنند.

برای بهترین فواید سلامتی، چی گونگ کلاسیک بر تنفس منظم و هماهنگ با هر حرکت تمرکز می کند، که به روشی سنجیده، هماهنگ، آهسته و هدفمند تمرین می شود.

دگرگونی از طریق تمرین منظم این چی گونگ می تواند نه تنها در تمام قسمت های بدن شما، بلکه در هر کاری که انجام می دهید نشان دهد و یک زندگی سالم طولانی را ارتقا دهد.

این حرکات برای چه کسانی مناسب است:

تمرکز این حرکات معرفی، کشف، یادگیری و تمرین چی گونگ باستانی سلامت چینی یی جین جینگ در کنار تمرین‌های مدیتیشن و تنفس است. این برای همه سطوح مناسب است، چه تازه شروع کرده اید، چه قبلاً با فرم آشنا هستید یا می خواهید به روز رسانی کنید و عمیق تر تمرین کنید.

اگر هنوز تجربه زیادی با تمرین شائولین چی گونگ نداشته اید، اما مشتاق هستید که این حرکات و تمرینات سالم چی گونگ را یاد بگیرید به جمع ما بپیوندید، مشتاقانه منتظر استقبال شما هستیم. این فرصتی خواهد بود تا در آموزش یی جین جینگ غوطه ور شوید و در مورد خرد تمرینات شائولین چی گونگ بیاموزید.

 

انواع تمرینات و فایل های آموزشی شائولین یی جین جینگ عبارتند از :

تمرینات شائولین یی جین جینگ

تمرینات شائولین دامو یی جین جینگ

تمرینات یی جین جینگ سنتی شائولین

4 تمرینات ١٢ حرکت چی کونگ ( Yi_Jin_Jing_12_Forms_Qi_Gong )

فلسفه تمرینات 5 عنصری یی جین جینگ (بخش اول)

فلسفه تمرینات 5 عنصری یی جین جینگ (بخش دوم)

  انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 74

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما