ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 47
  • بازدید دیروز : 81
  • بازدید کل : 64645

ووشوی سنتی


ووشوی سنتی ووشوی سنتی (که معمولاً به آن کونگ فو گفته می شود) ریشه ووشوی ورزشی است و تاریخچه طولانی و متنوعی دارد. از آنجایی که ووشو در چین سرچشمه گرفت، شیوه های سنتی ووشو در سراسر منطقه جغرافیایی این کشور گسترش یافته و ویژگی های متمایز فرهنگی، قومی و فلسفی گروه های مختلف در چین را جذب کرده است.

برخاسته از نیاز به دفاع شخصی و بقا و همچنین هنر جنگ، سبک‌ها و شیوه‌های مختلف با روش‌ها، محتوا، فلسفه‌ها، تاکتیک‌ها و تکنیک‌های مختلف در طول هزاران سال توسعه ووشو پدیدار شد. در حالی که ووشو سنتی در هسته خود روشی برای حمله و دفاع جنگی است، تمرین آن از یک ابزار ساده برای رسیدن به هدف پیشی گرفته و عمیقاً با میراث اصول اخلاقی و اخلاقی در هم آمیخته شده است. هدف تمرین ووشوی سنتی حفظ اصول، روش ها و میراث نسل های قبلی است که این هنرها را برای بقا و بهبود کلی زندگی توسعه داده و به آنها تکیه کرده اند. سبک‌ها و تمرین‌های ووشو به‌طور گسترده‌ای متفاوت است، برخی از آن‌ها عمدتاً شامل تکنیک‌های دستی هستند، برخی دیگر بر تکنیک‌های پا تمرکز می‌کنند و برخی دیگر بر کشتی تأکید دارند. برخی بر حمله و دفاع تمرکز می کنند در حالی که برخی دیگر برای ارتقا و حفظ سلامت و رفاه تلاش می کنند. ووشوی سنتی همچنین شامل مجموعه بسیار گسترده ای از سلاح های سنتی است که از دوران سلاح های سرد به همراه روش های عملی که توسط نسل های بعدی حفظ شده اند، به دست آمده است.

ووشو سنتی با طوایف، فرقه‌ها، سیستم‌ها و سبک‌های خانوادگی متعدد، متنوع و رنگارنگ است و دارای فرهنگ فیزیکی بسیار عمیق و پیچیده است. این کار توسط افراد مختلف از هر طبقه، صرف نظر از نژاد، جنسیت، سن، طبقه اجتماعی یا وضعیت جسمانی انجام می شود، یک جواهر فرهنگی و ورزشی برای مردم در همه جا. فدراسیون بین المللی ووشو (IWUF) همچنان به حفظ و ترویج ووشو سنتی ادامه می دهد زیرا این تمرین به طور پیوسته وارد قلمرو ورزش برای همه شده است.

ارزش‌های ووشوی سنتی با ارزش‌های ترویج انسجام اجتماعی، ارزش فرهنگی و آموزشی، و توسعه سبک‌های زندگی و عادات سالم همسو است.

                                                                                                                                                                                               

در سال 2004 IWUF اولین دوره دوسالانه مسابقات جهانی کونگفو سنتی را برگزار کرد. به عنوان یک رویداد ورزشی برای همه، ماهیت مسابقه ترویج تمرین سنتی کونگ فو از طریق مشارکت و تبادل در مقیاس بزرگ است. این رویداد شامل هزاران شرکت کننده در تمام گروه های سنی است که در بخش های مختلف با هم رقابت می کنند، که اکثر آنها برای شرکت جوایزی اهدا می شوند. با روحیه تعامل، هدف این رویداد ایجاد دوستی و علاقه از طریق ووشو سنتی است.

  انتشار : ۸ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 61

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما