ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 77
  • بازدید دیروز : 436
  • بازدید کل : 66268

تکنیک های هل دادن دست ها


تکنیک های هل دادن دست ها

_Yang_Jwing_Ming_Taiji_Fighting_Set

 

تای چی چوان هر روز توسط میلیون ها مرد و زن در سراسر جهان به عنوان یک مدیتیشن متحرک انجام می شود که به دلیل فواید سلامتی آن شناخته شده است. با این حال، خاستگاه آن در هنرهای رزمی است.

ست مبارزه، دنباله ای از حرکات است که به دانش آموز می آموزد که چگونه هنر رزمی را در یک موقعیت جنگی واقعی به کار گیرد. این فایل به‌طور جامع مجموعه مسابقه مبارزه 2 نفره 88 وضعیتی را برای تای چی چوان آموزش داده و نشان می‌دهد.

این مجموعه مبارزه ترکیبی از تکنیک های هل دادن دست ها و سکانس انفرادی Taijiquan است و به عنوان پلی عمل می کند که هل دادن دست ها را با مبارزه واقعی به هم متصل می کند. مانند هل دادن دست، به شما می آموزد که چگونه اعمال و مقاصد حریف خود را درک کنید، و همچنین به شما آموزش می دهد که چگونه با پا و چگونه استراتژی خود را تنظیم کنید، و مهارت مبارزه شما را واقعی تر و زنده تر می کند. هر کسی که در یک سکانس انفرادی تای چی و هل دادن دست مهارت دارد باید بتواند این ست مبارزه را به راحتی یاد بگیرد و آن را بخشی از تمرینات روزمره خود قرار دهد.

در زمان‌های قدیم، این فرم توسط استادان معدودی به تعداد انگشت شماری از دانش‌آموزان مورد اعتماد به عنوان بخشی از آموزش نهایی Taijiquan به عنوان یک هنر رزمی پیچیده و بسیار مؤثر آموزش داده می‌شد.

 

یک فایل دیگر از دکتر یانگ.

یانگ مجموعه مبارزه را می گیرد (که برای شروع به اندازه کافی نادر است) و آن را مرحله به مرحله برای بیننده تجزیه می کند. او سپس وارد عمل می شود و جزئیات زیادی در مورد نحوه مبارزه با آنچه حریف در قالب انجام می دهد و نحوه سوء استفاده از موقعیت او در حالی که سعی می کند او را از سوء استفاده از موقعیت شما باز دارد، ارائه می دهد. من فکر می کنم که زمان زیادی برای انجام دادن دست های فشار لازم است تا بیشترین بهره را از این فایل ببریم.

 

اطلاعات محصول :

  • زبان اصلی فایل
  • تعداد فایل : 2 عدد
  • با هنرنمایی دکتر یانگ، جوینگ-مینگ


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 108

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما