ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 76
  • بازدید دیروز : 436
  • بازدید کل : 66267

چی کونگ شی با شی


چی کونگ شی با شی

About Shi Ba Shi Qigong

 

چی‌گونگ (که چی کونگ تلفظ می‌شود) یک هنر شفابخش چینی باستان و سیستم تزکیه خود است. این شامل حرکت ساده و ملایم، وضعیت بدنی، تکنیک های تنفس، خود ماساژ و مدیتیشن است.

 

" Qi" را می توان به عنوان انرژی زندگی یا نیروی حیاتی و "گونگ" به عنوان تزکیه یا مهارت ترجمه کرد. بنابراین، هنگامی که ما چی کونگ را تمرین می کنیم، انرژی زندگی را برای بهبود و تعادل سلامت جسمی، ذهنی، عاطفی و معنوی خود پرورش می دهیم.

زیبایی چی کونگ، جدای از قدرت شفابخش باورنکردنی آن، مناسب بودن آن برای تمام سنین و توانایی ها از جمله افرادی با محدودیت حرکت است. این کار به تجهیزات یا لباس خاصی نیاز ندارد و می توان آن را در داخل یا خارج از منزل انجام داد.

 

چی‌کونگ به بدن انرژی می دهد و ذهن را آرام می کند. با تمرین روزانه با تقویت سیستم ایمنی و رفع انسدادهای انرژی در پیشگیری از بیماری موثر است.آرامش درونی و قدرت درونی رشد می کند. چی کونگ هزاران سال قدمت دارد، اما همچنان سیستم سلامت طبیعی کامل برای چالش های زندگی مدرن است.

« شی با شی» به معنای هجده است و شی با شی چی‌کونگ مجموعه‌ای فوق‌العاده از 18 تمرین چی‌کونگ است که به طور کلی برای حفظ سلامتی و تندرستی کامل انجام می‌شود. حرکات ساده، ملایم و روان هستند و تمرین لذت بخش است.

 

این یک فرصت ارزشمند برای یادگیری هر یک از این مجموعه های 18 حرکتی است که برای تمرین لذت بخش است. هر حرکت، یک به یک، و همچنین برخی از اصول عمیق‌تر چی کونگ پوشش داده می‌شود. شما با یک فرم چی کونگ ترک خواهید کرد که برای حفظ و بهبود سلامت جسمی، ذهنی، عاطفی و معنوی شما مادام العمر به شما خدمت خواهد کرد.

 


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 89

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما