ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 65
  • بازدید دیروز : 436
  • بازدید کل : 66256

لیو زی جو (شش صدای شفابخش)


لیو زی جو (شش صدای شفابخش)

Liu Zi Jue (Six Healing Sounds)

لیو زی جو (شش صدای شفابخش)

 

تمرین تنفسی Six Healing Sounds یک تمرین سنتی بسیار قدیمی است که قدمت آن به راهبان تائوئیست در 200 سال قبل از میلاد برمی گردد. هر صدا با اندام خاصی مرتبط است و ارتعاشات ناشی از آن صدا باعث تحریک عملکرد اندام می شود. بر این اساس، تمرین این تمرین می تواند به تنظیم گردش خون و چی کمک کند تا تعادل یین و یانگ در بدن به دست آید.

این تمرین ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند برای ارتقای سطح انرژی، بهبود جسمی و عاطفی و تعادل است. تمرین روزانه منظم شش صدای شفابخش به شما در بیماری های مزمن، گردش خون و چی، بهبود عملکرد قلبی عروقی و تنفسی و بهبود زمان واکنش کمک می کند.

این ورزش بسیار انعطاف پذیر است زیرا می توانید هر شش صدا را به ترتیب تمرین کنید یا فقط صداهای خاصی را برای درمان شرایط خاص بدن تمرین کنید.

 

فواید سلامتی

صداهای شفا بخش به سه صورت عمل می کنند:

استفاده از گلو و مری باعث آزاد شدن گرمای بیش از حد از اندام ها می شود. شکل دهی دهان و زبان باعث تشدید صداها می شود که حرکت داخلی اندام ها را تحریک می کند. هماهنگی حرکت فیزیکی با صداها آزادی طبیعی در تنفس را امکان پذیر می کند.

انتشار گرمای بیش از حد اندام ها را خنک می کند، در حالی که ارتعاشات صداها عملکرد آنها را تحریک می کند. بازیابی نفس آزاد خود به خودی به جای عادت محدود به تنفس باعث افزایش اکسیژن در خون می شود. رابطه متقابل بین اندام ها و سیستم عصبی، غدد درون ریز، اسکلتی عضلانی و ایمنی ویژگی متمایز تمرین طب سنتی چینی (TCM) است.

اصل TCM برای درمان بیماری به طور گسترده در غرب پذیرفته شده است.

 

شش صدای شفابخش برای مدیریت استرس

اجرای شش صدای شفابخش برای بیش از 2000 سال روش تائویستی برای مقابله با استرس بوده است.

در دنیای مدرن، تقریباً همه باید با نوعی استرس دست و پنجه نرم کنند. متخصصان بهداشت استرس را به عنوان عامل زمینه ای در طیف گسترده ای از بیماری ها قرار داده اند.

 

مطالعات بالینی ثابت کرده است که افزایش اکسیژن حاصل از تکنیک‌های صحیح تنفس، تأثیر عمده‌ای بر کاهش استرس و اضطراب دارد و سلامت کلی فردی را که تمرینات تنفسی انجام می‌دهد، بهبود می‌بخشد.

 


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 85

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما