ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 43
  • بازدید دیروز : 436
  • بازدید کل : 66234

تمرین چیگونگ پنج حیوان


تمرین چیگونگ پنج حیوان

Wu Qin Xi (Five Animals)

 

Wu Qin Xi: Five Animal Qigong Exercis

 

تمرین چیگونگ پنج حیوان

یک تمرین چیگونگ در دسترس و آسان برای یادگیری است که حرکات حیوانات و پرندگان را تقلید می کند.

تمرینات چیگونگ پنج حیوان توسط Hua Tua، پزشک برجسته سلسله هان شرقی که الهام‌بخش آن از مشاهده ببرها، گوزن‌ها، خرس‌ها، میمون‌ها و پرندگان بود، ایجاد شد. او به این نتیجه رسید که موجودات وحشی به طور منظم تمرینات خاصی را انجام می‌دهند که می‌توان آن‌ها را به منظور ساختن قانون اساسی و بهبود مهارت‌های زندگی تکرار کرد.

 

چیگونگ پنج حیوانی با تقلید نمادین و فیزیکی حرکات، تنفس و صداهای پنج حیوان انجام می شود. این شامل برخی از اشکال استاندارد حرکات، حرکات و صداهای خود به خود و تکنیک های ساده اما موثر است که می توان آنها را در حالت نشسته، دراز کشیده یا حتی در سفر در هواپیما تمرین کرد. می توان از آن به عنوان یک روش درمانی، یک سبک هنری و راهی برای انتقال معنوی استفاده کرد.

 

فواید سلامتی

تمرینات درونی و بیرونی را با هم ترکیب می کند و باعث تقویت اندام ها و تسکین سیستم عصبی می شود و در عین حال عضلات خارجی را تقویت و تقویت می کند. تمرین منظم تمرین چیگونگ پنج حیوان می تواند مفاصل را تقویت کند، کمر را تقویت کند، اندام ها را تغذیه کند، به پیشگیری از بیماری ها و طولانی شدن عمر کمک کند.

 

پدر طب چینی، هوآ توآ، به این نتیجه رسید که بزرگترین راز زندگی سالم در تمرین حرکت صحیح نهفته است. تشبیه او در قلب همه علاقه مندان به تای چی محبوب شد: لولای یک در، اگر از آن استفاده کنید کرم خورده نمی شود. حرکات چیگونگ و تای چی، زمانی که به درستی انجام شوند، روانکاری درونی چی آزاد، خون را تحریک می کنند. و لنف برای سلامت و احساس خوب بودن ما ضروری است.

 

 

مزایای عاطفی

چیگونگ پنج حیوانی یک رویکرد مهارنشدنی به حرکات مدیتیشن است که بدون رویکرد بیش از حد جدی، مزایای قوی را ممکن می‌سازد. به عنوان ابزاری مؤثر برای کاتارسیس عاطفی و پرورش ذهنی دیده شده است.

به عنوان مثال، شکل ببر یک راه عالی برای بیان و تبدیل خشم و میمون است، یک رویکرد قوی برای تیز کردن ذهن و حواس. مفهوم نمادین حیوانات می تواند تأثیرات زیادی بر وضعیت ذهنی و رفتار داشته باشد. وقار و قدرت مردانه ببر، ظرافت آهو، خاکی بودن و قدرت نرم خرس، روحیه برازنده و آزاده پرنده و سرزندگی و هوشیاری میمون، همه آثار خود را در آگاهی نقش می بندد و کمک می کند. در ایجاد اعتماد به نفس و عزت نفس .

 

  • Wu Qin Xi
  • زبان اصلی
  • فایل چیگونگ سلامت به روز شده در آوریل 2023
  • نسخه دانلودی فایل

 

اجرای حرکاتی بسیار زیبا و مناسب افراد سالمند میباشد که بصورت کامل به شما عزیزان آموزش داده می شود.

ارائه بروزترین فایل های آموزشی ووشو با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت و کمترین حجم قابل استفاده در رایانه شخصی

 


مبلغ قابل پرداخت 35,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 94

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما