ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 34
  • بازدید دیروز : 127
  • بازدید کل : 66795

دائو یین چیگونگ


دائو یین چیگونگ

Dao Yin Qigong

 

دائو یین چیگونگ

دائو یین چیگونگ یک سیستم تمرین درمانی جامع است که حرکت بدنی یکپارچه، پرورش ذهنی و تنفس منظم را ترکیب می کند.این فعالیت برای هدایت و القای جریان آزاد انرژی Qi در سراسر بدن طراحی شده است و هماهنگی یین و یانگ را حفظ می کند که سلامتی و احساس بهتری را بهبود می بخشد.

 

دائو یین چیگونگ نشاط را افزایش می دهد، تأثیر مثبتی بر بهبود شرایط پزشکی دارد و از این طریق کیفیت زندگی را بهبود می بخشد و طولانی تر می کند.

 

دائو یین چیگونگ شامل 31 مجموعه حرکت است که همه آنها به طور گسترده تحقیق و طراحی شده اند تا اندام های داخلی مختلف و سیستم های بدن مربوط به آنها را تقویت کنند.مزایای خاص شامل تقویت سیستم ایمنی بدن و ظرفیت بازسازی است.بنابراین می‌تواند به بهبودی سریع‌تر از بیماری کمک کند و حس خوبی را ایجاد کند.

 

این تمرینات پس از یادگیری می توانند باعث افزایش کارایی و هماهنگی عضلانی، بهبود تنفس و جریان خون، انعطاف پذیری بیشتر، سطح بالاتر تعادل و هماهنگی درونی و بهبود سیستم ایمنی بدن شوند.

 

 

دائو یین چیگونگ در حال حاضر در زمینه های علوم بهداشتی و پزشکی چین به عنوان یک مروارید درخشان در طب سنتی چینی در نظر گرفته می شود.این به میلیون ها نفر با مشکلات سلامتی شدید و طولانی مدت کمک کرده است تا سلامت خود را بهبود بخشند.بیش از 40 کشور دائو یین چیگونگ را با بیش از 4 میلیون نفر در حال حاضر پذیرفته اند.

 

دائو یین اصطلاح صحیح تری برای چیگونگ است، یک ورزش ذهن و بدن چینی باستانی که در اصل با هدف مراقبت از سلامت و همچنین پاکسازی جسمی و روحی انجام می شد.دائو یین یانگ شنگ گونگ (تمرینات تغذیه کننده زندگی) نتیجه تحقیقات طولانی و عمیق روی تکنیک های باستانی دائو یین است که توسط پروفسور ژانگ گوانگده از دانشگاه ورزشی پکن انجام شده است.تای چی استرالیا دوره هایی را در تمام تمرینات تغذیه کننده زندگی دائو یین ارائه می دهد.

 

جزئیات زیر برخی از اشکال دائو یین است.لطفا روی نام مورد نظر خود کلیک کنید.

 

دائو یین برای مدیتیشن (تمرین تغذیه کننده زندگی)

این مجموعه بنیادی سیستم دائو یین است که بر پرورش چی با جمع آوری انرژی از کیهان و هدایت آن در بدن متمرکز است.به آرام کردن و پاکسازی ذهن، آرامش سیستم عصبی، آرامش بدن، بهبود تمرکز، تنظیم و تعادل سیستم هورمونی و افزایش نشاط کمک می کند.

 

این یک تمرین ایده آل برای دستیابی به هماهنگی در ذهن و بدن و غلبه بر استرس و نگرانی مرتبط با سبک زندگی پرمشغله است.این پیش نیاز و مبنای مطالعات بیشتر در دائو یین است.

 

دائو یین برای جوان سازی (بازگشت به دوران کودکی)

این مجموعه تمرینات آسان برای یادگیری از 39 حرکت تشکیل شده است و به دلیل خواص جوان کنندگی خود مشهور است.این تمرینات برای بهبود جریان Qi در سراسر بدن و تقویت اندام های داخلی (از جمله قلب، ریه ها، کبد، طحال و کلیه ها) که برای سلامتی و تندرستی ما بسیار مهم هستند، انجام می شود.این تقویت می تواند انحطاط بیشتر اندام ها را متوقف کند و ادامه روند جوان سازی را آغاز کند.

 

دائو یین برای قلب

این مجموعه از تمرینات که به درستی به عنوان دائو یین برای سیستم قلبی عروقی شناخته می شود، از 8 حرکت تشکیل شده است و در آزمایشات بالینی در چین نشان داده شده است که در پیشگیری و کاهش بیماری های رایج فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر قلب بسیار موثر است.

Dao Yin for the Heart با تاکید خاص بر بهبود عملکرد قلب، تحریک گردش خون منظم و جلوگیری از بیماری های سیستم قلبی عروقی طراحی شده است.در حالی که این مجموعه نسبتا کوتاه است، اثرات فوری افزایش جریان خون در سراسر بدن را متوجه خواهید شد.

 

دائو یین برای سیستم تنفسی

این مجموعه از تمرینات شامل 8 حرکت است که برای تقویت سیستم تنفسی طراحی شده است.به دلیل بهبود عملکرد تنفسی معروف است، به ویژه برای مبتلایان به بیماری هایی مانند آسم و برونشیت مفید است.مطالعات گسترده ای در مورد مزایای این تمرین خاص توسط شورای تحقیقاتی دائو یین یانگ شنگ گونگ انجمن آموزش عالی چین در حال انجام است و تا به امروز نتایج بسیار مثبت است.در این مجموعه خاص متوجه خواهید شد که روی مریدین های ریه و روده بزرگ و همچنین مریدین های طحال و کلیه که گفته می شود ریه ها را تقویت می کنند، کار می کنید.

 

"شناخت روح و چی زندگی طولانی را ممکن می کند.از جنین خیالی محافظت و تغذیه کنید تا روح و چی ایجاد شود.وقتی روح حرکت می کند، چی حرکت می کند.جایی که روح متوقف می شود، چی متوقف می شود.برای داشتن زندگی طولانی، روح و چی باید متقابل، متقابل باشند.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 106

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما