ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 127
  • بازدید کل : 66762

فلسفه چینی باستانی از 5 عنصر


فلسفه چینی باستانی از 5 عنصر

 

این فایل آموزشی که توسط شیفو یان شین بر اساس فلسفه چینی باستانی از 5 عنصر (چوب، آتش، زمین، فلز، آب) و اصول سنتی کونگ فو طراحی شده است، تا سلامتی شما را به مسیری از مارپیچ رو به بالا بی پایان برساند (چرخه بازسازی)، تنها چیزی که نیاز دارید بین 10 تا 30 دقیقه در روز است. ( بخش دوم )

 

 

درباره فایل :

 

این برنامه تمرین به ویژه توسط شیفو یان شین با استفاده از فلسفه چینی باستانی 5 عنصر (وو زینگ، 五行) طراحی شده است، به ویژه که تعامل بین عناصر و اصول سنتی کونگ فو (ترکیب تمرینات پایه مانند کشش، ایستادن به فرم را ایجاد می کند). / آموزش تائو لو، چی گونگ و مدیتیشن).

 

هر عنصر، عنصر بعدی را در یک چرخه تولید بی پایان تولید می کند. چوب آتش را تغذیه می کند، آتش به خاک (خاکستر) تبدیل می شود، زمین فلز (مانند طلا) را بیرون می آورد و فلز می تواند آب را حمل کند (مثلاً از طریق تراکم)، و آب چوب را تغذیه می کند، چرخه سپس ادامه می یابد.

 

Session 1. Wood (木): Growth & Expansion

جلسه 1. چوب (木): رشد و گسترش

 

این آغاز چرخه است، نشان دهنده فصل بهار است که در آن همه چیز در حال رشد و گسترش است. بنابراین در این جلسه از حرکات کششی کونگ فو برای کشش و گسترش بدن و چی استفاده می کنیم.

 

توجه: برای این جلسات لطفا یک صندلی برای جلسه کشش نزدیک داشته باشید. این یک جلسه با تمرکز بر کشش برای بدن و ستون فقرات است.

 

Fire (火): Speed & Explosive Power

  1. آتش (火): سرعت و قدرت انفجاری

 

آتش دومین عبارت از چرخه بازسازی است، نشان دهنده فصل تابستان است، با شور، گرما، شدت و قلب همراه است. بنابراین در این جلسه ما روی سرعت و قدرت انفجاری کار خواهیم کرد، این یک جلسه با تمرینات پویا و کاردیو است.

 

Earth (土): Stability & Balance

3. زمین: ثبات و تعادل

 

زمین سومین عبارت در چرخه باززایی است که با دوره های گذار بین فصول مرتبط است. این یک عنصر بسیار پرورش دهنده است، در مورد کار سخت، صبر، ثبات و تعادل است.

 

تمرکز تمرین روی ثبات و تعادل است، روی ایستادن ها و پاها کار زیادی انجام می شود، برای تمرینات محکم در این جلسه آماده باشید.

 

Metal (金): Strength & Coordination

4.فلز (金): قدرت و هماهنگی

 

فلز، در زبان چینی کلمه "جین" (طلا)، اغلب برای توصیف عنصر فلز استفاده می شود، این فصل پاییز است، جایی که همه چیز به نتیجه می رسد. در این جلسه تمرین روی تقویت تمرکز می‌کند و در جایی که حرکات از طریق هماهنگی به ثمر می‌رسند، با تمرینات مبتنی بر برخی از تمرینات تائو لو.

 

Water (水): Fluidity & Calmness - Qi Gong

5. آب (水): سیالیت و آرامش - چی گونگ

 

آخرین عنصر آب است که با فصل زمستان مرتبط است. آب در مورد حکمت است، انرژی آن سیال است و در عین حال ثابت است.

 

در این جلسه، از طریق تمرین چی گونگ، چی را قادر می‌سازیم تا به صورت سیال در بدنمان جریان پیدا کند و ما را به حالت صلح و آرامش برسانیم، جایی که می‌توانیم به طور موثر انرژی تولید شده در طول چرخه را حفظ کنیم (به طوری که انرژی در بدن هدر نرود. فضا)

 

با ذخیره هر چه بیشتر انرژی در دان تیان (مرکز انرژی در بدن ما)، سپس آماده رفتن به مرحله بعدی تولید چرخه هستیم.

 

 

  • Yi_Jin_Jing_-_Shaolin_Qi_Gong_kungfu.life
  • زبان اصلی
  • نسخه دانلودی محصول

 

ارائه بروزترین فایل های آموزشی با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت و کمترین حجم قابل استفاده در رایانه شخصی

 


مبلغ قابل پرداخت 75,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 93

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما