ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 54
  • بازدید دیروز : 254
  • بازدید کل : 66499

ماساژ چی


ماساژ چی

تکنیک های ماساژ پرانرژی که احساسات منفی را دفع می کند، استرس را از بین می برد و حواس، اندام های داخلی و سیستم عصبی را تقویت می کند.

 

• نشان می دهد که چگونه ماساژ چی از انرژی درونی فرد برای ترویج جوان سازی استفاده می کند

• تکنیک های ماساژ چی را برای هر اندام و سیستم بدن ارائه می کند

• یک برنامه تمرین روزانه را ارائه می دهد که تکمیل آن تنها به 5 تا 10 دقیقه نیاز دارد

 

مفهوم غربی ماساژ در درجه اول به دستکاری عضلات مربوط می شود.در تمرین ماساژ چی، انرژی درونی یا چی برای تقویت و جوانسازی اندام های حسی - چشم، گوش، بینی، زبان، دندان و پوست - و اندام های داخلی دستکاری می شود.تکنیک‌های تائوئیستی در این عمل بیش از 5000 سال قدمت دارند و تا همین اواخر، اسرار دقیقی از استاد به شاگرد منتقل می‌شد و هر استاد اغلب تنها بخش کوچکی از روش کامل را می‌دانست.

 

در خود ماساژ چی، استاد Mantak Chia، کل سیستم ماساژ چی را در یک روال منطقی با هم ترکیب می‌کند و روش‌هایی را که استادان تائوئیست برای حفظ جوانی خود استفاده می‌کنند، آشکار می‌کند.او نظریه انرژی در پشت ماساژ چی را توضیح می دهد و اینکه چگونه احساسات منفی بر اندام ها و سیستم عصبی تأثیر می گذارد.با تمرین تمرینات مشخص شده و پیروی از برنامه روزانه که تکمیل آن تنها به 5 تا 10 دقیقه زمان نیاز دارد.

 

با ماساژ می توانید حواس خود را تقویت کنند - به ویژه بینایی، شنوایی و چشایی - اندام ها و غدد داخلی خود را سم زدایی کنند، به کنترل احساسات منفی کمک کنند، تسکین دهند. استرس و یبوست و بهبود چهره، دندان ها و لثه ها و استقامت کلی آنها.

 

Mantak Chia

مانتاک چیا ( به چینی: 謝明德 ) ، متولد ۲۴ آوریل ۱۹۴۴ در بانکوک، تایلند) یک استاد تائویست است. او بیشتر به دلیل تدریس شیوه های تائوئیستی خود با نام های شفابخش تائو، تائو یوگا، سیستم جهانی شفابخش تائو و چی کونگ شناخته شده است. او در طول دهه‌ها تدریس، کارگاه‌های متعددی را راه‌اندازی کرده، مجموعه‌ای کتاب نوشته و تعدادی فیلم آموزشی منتشر کرده است. به همین دلیل برخی او را نویسنده، معلم یا درمانگر می نامند. او خود را در درجه اول به عنوان یک معلم می بیند، "کسی که به دانش آموزانش کمک می کند تا از طریق پرورش انرژی چیخود را تقویت کنند."

شامل یک فایل فشرده به شما عزیزان آموزش داده می شود.

  • زبان اصلی
  • نسخه دانلودی محصول
  • هنگام دانلود فایل فیلترشکن خود را خاموش نمائید

 

ارائه فایل های آموزشی با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت و کمترین حجم قابل استفاده در موبایل ورایانه شخصی


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 106

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما