ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 428
  • بازدید دیروز : 187
  • بازدید کل : 67477

چکیده ای از سبک فانگ من چوان


فانگ من چوان به معنی مشت خانواده یکی از سبکهایی است که در جنوب چین کار می شود فانگ من چوان یا فاچوان یکی از سبک های اصلی ووشو یا همان کونگ فو چینی بوده که در کشور چین به نام اِمِی سیستم شناخته شده است. این سبک ترکیبی از سبک های شائولین، سبک لی چوان ، شیائو چوان می باشد.

 

سبک فانگ من چوان دارای ۱۲ فرم دست و ۵ فرم سلاحهای سرد شامل شمشیر پهن و چوب و دفاع شخصی که مجموعاً ۱۷ فرم می باشد. معمولاً همهٔ ملت هایی که صاحب هنرهای رزمی هستند دارای قدمتی دیرینه هستند. سبک فانگ من چوان دارای قدمت ۲۰۰۰ ساله است و تاریخچه آن توسط ۸۷ استاد به طور شفاهی به مریدانشان انتقال یافته است.

 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، با تصویب کمیته فنی و شورای ساماندهی سبک‌های رزمی سازمان تربیت بدنی و با حکم رئیس فدراسیون ووشو سبک فانگ من چوان به عنوان سبک جدید فدراسیون ووشو معرفی شدند.

درحال حاضر این سبک دراقصی نقاط کشور در دو بخش آقایان و بانوان فعال می باشد . سبک فانگ من چوان با مسئولیت محمد باقر مهدی نژاد پیش از این با نام کونگ فو فایتینگ و زیر نظر فدراسیون کونگ فو فعالیت می کرد که با انتقال به فدراسیون ووشو تغییر نام پیدا کرد.

  انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 70

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما