ووشوکاران _ مدرسه ووشو

ووشوکاران _ مدرسه ووشو

با برگزاری وبینارها و کلاس های مجازی، همچنین تهیه و تولید کلیپ های آموزشی به جهت تعالی و پیشرفت ووشو در کنار هم رشد خواهیم کرد.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد این سایت چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 197
  • بازدید کل : 64518

تمرینات یی جین جینگ سنتی


تمرینات یی جین جینگ سنتی

تمرینات یی جین جینگ سنتی شائولین

شامل مجموعه ای از تمرینات، هماهنگ با تنفس، با هدف افزایش چشمگیر سلامت جسمی هنگام تمرین. این ترکیبات حرکتی عضلات، تاندون ها و رباط های بدن را برای بهبود دامنه حرکتی، تحرک و انعطاف پذیری کشش می دهند.

اين ورزش به اراده و توان خوب نياز دارد و حركات آن آرام و نيرومند است. و تمام حركات همراه با نفس گيرى و تنفس صحيح قابل اجراست. داشتن تاندون ها و عضلات قوى تر به منزله داشتن سلامتى و تناسب اندام ، مقاومت بالاى بدن ، انعطاف پذيری ، تحمل بالا مى باشد. با انجام اين تمرينات از حالت ايستا و سكون و عصبى بودن جسمى خلاص مى شويد و ساختار عضلات ، مفاصل ، نيم تنه و تمام اعضاى بدنتان تحت تاثير قرار مى گيرد و موجب متابوليسم و طرز تنفس بهتر در شما مى شود. بهتر است انجام این تمرینات درونی باید نزد یک مدرس ( مربی ) که به صورت درست آموزش دیده باشد صورت پذیرد. این روش می تواند روح، بدن و چی را از نزدیک با هم ترکیب کند. و همچنین می تواند اندام های حیاتی بدن انسان، دوازده مریدین و به طور کلی کل بدن را تنظیم کند. این به تعادل یین و یانگ، رفع انسداد مریدین ها و ماهیچه ها کمک می کند، سپس عملکردهای فیزیولوژیکی بدن انسان را برای حفظ سلامتی، جلوگیری از بیماری ها و افزایش طول عمر تقویت می کند.

 

 مدرس: شی دیانگ

 زبان صحبت کردن: چینی

 زیرنویس: انگلیسی/چینی

  • زبان اصلی
  • نسخه دانلودی محصول

 

ارائه بروزترین کلیپ های آموزشی ووشو با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت و کمترین حجم قابل استفاده در رایانه شخصی و موبایل شخصی


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 218

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

به مدرسه بزرگ هنرهای رزمی خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما